מחרוזן אוכפים

האם ישנם תצפיות במין זה. נראה לי שאין מפה תצפיות כאלו. האם משהו יכול להגדיר בקצרה מין זה ביחס למחרוזן הטבעות.

יש תצפיות רבות במחרוזנים, אך רובן אינו מופיע על המפה. השם מחרוזן דו-גוני התייחס עד לפני כעשור לשני המינים: מחרוזן טבעות ומחרוזן אוכפים, אז פוצל (אשתדל לצרף כאן מקורות מאוחר יותר). מידע רב מהעבר, אשר נרשם לפני פיצול המין, קשה לייחס למי מהשניים. למחרוזן אוכפים, טבעות הצבע אינן מקיפות את הגב והבטן אלא מוגבלות לגב - ומכאן "אוכפים".

תצפיות המופיעות במפה תחת השם "מחרוזן דן גוני" הן למעשה תצפיות במחרוזן אוכפים, בעוד המין השני מופיע תחת השם "מחרוזן טבעות". במבט במפה ניתן לראות כי הדיווחים במחרוזן אוכפים מגיעים מצפון הארץ, בעוד תצפיות במחרוזן טבעות מתקבלות מאזורים נוספים ברחבי החבל הים-תיכוני.

 

 I Don't Want to Belong to Any Club That Will Accept Me as a Member" (Groucho Marx)"

סביר שתצפיות שכותרתן מחרוזן דו גוני כוללות שתי המינים.[במידה שהתצפית קודם הפיצול או חוסר עידכון של הצופה]. אך מנין לנו שהן דווקא של מחרוזן האוכפים כפי שאתה כותב?

דוד

כשאני מתייחס באופן כללי לתצפיות, אני מתכוון גם לכאלו הקיימות במאגר אך לא מופיעות על המפה הכללית. לגבי השאלה, צריך לקחת בחשבון שהתצפיות לא מופיעות כפי שדווחו: כל תצפיות המתקבלת במערכת עוברת בקרה לפני שהיא מוצגת באתר, במקרה זה - לרוב בדיקה ע"פ תמונה ותיקון השם במידת הצורך.

 I Don't Want to Belong to Any Club That Will Accept Me as a Member" (Groucho Marx)"