חזון עמותת מן השדה

חזון העמותה הוא להיות גוף חינוכי - מדעי, המוביל עשייה משותפת למען החברה והסביבה.

בטבע הסובב אותנו אצורים נכסים מדעיים, חברתיים ותרבותיים. העמותה פועלת על מנת לטפחם, תוך שהיא מנצלת את הפעילות לשימור ומחקר המגוון הביולוגי. הסביבה היא המכנה המשותף הרחב ביותר לכולנו, ובחזון העמותה כלל הציבור פעיל במאמץ משותף להגן עליה. במסגרת זו נרקמים שיתופי פעולה בין אנשים וגופים, ובמן השדה מפותחות שיטות המסייעות לכך ומקדמות זאת. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לקהל המשתמשים הצעירים, מתוך הכרה בחובתנו להבטיח שיגדלו ויתפתחו בסביבת חיים בריאה ומקיימת. המערכת מספקת עבורם כלים מתקדמים להכרת הסביבה, מחקר ולימוד משותף: באמצעים העומדים לרשותנו כיום, ניתן לנצל כל טיול בשעות הפנאי והלימודים לסיור לימודי ברמה הגבוהה ביותר, שתוצריו אף באים לידי ביטוי ברשויות ובאקדמיה.

מן השדה

אנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין לתמוך בעשייה בעמותת מן השדה להצטרף אלינו כחבר בעמותה. דמי החברות, בסך 4 ש"ח לחודש (או 40 ש"ח לשנה), יסייעו באחזקת האתר ומאפשרים להשפיע על החלטות המתקבלות בוועד (תקנון מן השדה).
ניתן להעביר דמי חברות ותרומות ישירות לחשבון הבנק של העמותה, שפרטיו:

עמותת מן השדה לניטור מגוון המינים
בנק דיסקונט
סניף רחובות 45
0137207001

 
חשוב להבדיל בין העמותה לבין מערכת המידע והאתר, הממשיך לפעול במתכונתו ואינו מושפע ישירות מעצם הקמת העמותה: משתמשי האתר לא הופכים באופן אוטומטי לחברים בעמותה, כפי שחברים בעמותה לא הופכים למשתמשים במערכת.
משתמשי האתר רשאים 
להשתמש ביישומים השונים הזמינים דרכו ומחוייבים לתרום לה נתונים, בעוד החברות בעמותה מקנה זכות השפעה על החלטות אשר יתקבלו בישיבות הוועד. מטרתנו היא קידום מעורבות ועשייה משותפת - לא רווח כספי.

הצטרפו אלינו, כולם מוזמנים!

מן השדה

Section: 
Section9