הצטרפו אלינו!

בטבע הסובב אותנו אצורים נכסים מדעיים, חברתיים ותרבותיים. עמותת מן השדה פועלת במטרה לאפשר לציבור ללמוד אודותיהם, תוך שהיא מנצלת את הפעילות לשימור ומחקר המגוון הביולוגי. בעזרת המערכת מתאפשר לכולנו לעיין במפת תצפיות אינטראקטיבית, ללמוד אודות מיני בעלי חיים המצויים בסביבתם, לשתף את ממצאיהם מהשדה עם אנשים נוספים ואף להתייעץ עם אנשי מקצוע. יתרה מזאת, באמצעות המערכת הנתונים זמינים בפורמט המאפשר גם לרשויות להשתמש בו, ואילו הדגימות הנאספות מספקות בסיס לעבודה מדעית.

אנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין לתמוך בעשייה בעמותת מן השדה להצטרף אלינו כחבר בעמותה. דמי החברות, בסך 4 ש"ח לחודש (או 40 ש"ח לשנה), יסייעו באחזקת האתר ומאפשרים להשפיע על החלטות המתקבלות בוועד. ניתן להעביר דמי חברות ותרומות ישירות לחשבון הבנק של העמותה, שפרטיו:

עמותת מן השדה לניטור מגוון המינים
בנק דיסקונט
סניף רחובות 45
0137207001

הצטרפו אלינו, כולם מוזמנים!

עמותת מן השדה לניטור מגוון המינים

לתשומת לב המצטרפים:
יש להבדיל בין האתר (wildisrael.com) לבין העמותה. משתמשי האתר לא הופכים באופן אוטומטי לחברים בעמותה, וחברות בעמותה אינה מקנה הרשאות באתר. משתמשים המשתפים את ממצאיהם במערכת נהנים ממגוון 
יישומים המוצעים להם, בעוד חברות בעמותה מקנה זכות השפעה על החלטות אשר יתקבלו במסגרת הוועד. כמו כן, חברות תקנה הנחה לאירועים בתשלום שמארגנת העמותה. הצטרפות למערכת כמדווח תצפיות נעשית באמצעות הטופס או הוואטסאפ.   מידע נוסף בנושא המערכת.

Section: 
Section7